"Livet är för sårbart för att göra fel saker"

Jag är en 38-årig tjej som insett att livet är för sårbart för att göra fel saker. Därför börjar jag nu mitt nya liv med att arbeta med hud och hälsa istället för siffror och analyser... Det här är en blogg om min resa från det gamla livet till det nya, och om andra saker i min vardag. Välkommen!



Skulle du till min hemsida?

Här finns info om min salong och vilka behandlingar jag erbjuder!

http://www.helenashudohalsa.se/

fredag 31 december 2010

Gott Nytt 2011!!

Gott Nytt År alla vänner!!

Idag firar jag inte bara in det nya året, utan jag firar även mina 10 första år som mamma =)
Vår nyårsafton har därför startat med traditionsenlig födelsedagsbrunch!


2010 blev ett år att minnas, eller kanske inte minnas, för mig.

Januari, februari och halva mars var ett stressinferno utan dess like.
Som tur var förstod jag det aldrig då.

I mitten av mars brakade allt ihop och jag minns knappt någonting av mars, april & maj.

I juni gick barnen hem på sommarlov och det kändes nästan normalt att vara hemma,
som att ha semester som alla andra.

I juli började jag att jobba lite smått igen och det var en obeskrivligt befriande och lycklig känsla.

Augusti, september gästspelade jag på jobbet varvat med att jag tog hand om mig själv.

I Oktober började jag studera på Axelsons vilket har varit helt galet roligt och utvecklande!

I november kände jag tydligt hur all stress runnit av mig. Äntligen!
En tripp till Västindien gjorde inte oktober sämre...

December har som vanligt varit min favoritmånad, jag älskar julmys & saffransdoft!


Nu väntar jag med spänning in 2011 som jag tror kommer att bli ett riktigt guldår!


Jag önskar er alla ett Gott Nytt År! Må 2011 bli fantastiskt!!

Kramar från Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar