"Livet är för sårbart för att göra fel saker"

Jag är en 38-årig tjej som insett att livet är för sårbart för att göra fel saker. Därför börjar jag nu mitt nya liv med att arbeta med hud och hälsa istället för siffror och analyser... Det här är en blogg om min resa från det gamla livet till det nya, och om andra saker i min vardag. Välkommen!



Skulle du till min hemsida?

Här finns info om min salong och vilka behandlingar jag erbjuder!

http://www.helenashudohalsa.se/

torsdag 23 december 2010

God Jul!

Åh vad jag älskar julen!!

Överhuvudtaget gillar jag när det är ok att vara inne och kura ihop sig i soffan med en mysig tidning!

Idag är det dock julfix som gäller. Jag och barnen gör lussekatter, julgodis, pepparkakor, matjesilltårtor, gubbröra, Jansons och en massa annat smått & gott! Vi firar alltid julen ihop med min släkt och alla har med sig olika bidrag till julbordet.

Dan före dopparedan har vi en egen tradition här hemma och det är att dricka portvin och äta goda ostar.
Vissa år gör vi det stående vid köksbänken samtidigt som vi fixar och donar med julmaten, men i år hoppas jag att vi kan sitta ner och njuta av en mysig och förväntansfull kväll!

God Jul till er alla!!

1 kommentar:

  1. God Jul på er alla! Vi får en annorlunda julafton i år, men hoppas att allt blir bra till slut. Kramar

    SvaraRadera