"Livet är för sårbart för att göra fel saker"

Jag är en 38-årig tjej som insett att livet är för sårbart för att göra fel saker. Därför börjar jag nu mitt nya liv med att arbeta med hud och hälsa istället för siffror och analyser... Det här är en blogg om min resa från det gamla livet till det nya, och om andra saker i min vardag. Välkommen!



Skulle du till min hemsida?

Här finns info om min salong och vilka behandlingar jag erbjuder!

http://www.helenashudohalsa.se/

söndag 14 november 2010

Tillbaka från paradiset!!

Hallå igen! Jag har varit utloggad ett tag. Utloggad från allt verkligt faktiskt!
Jag ber om ursäkt för det, men jag har återigen befunnit mig i paradiset. Paradiset Aruba.

Aruba är en galet underbar ö som "Arubanerna" själva kallar "One Happy Island".
Jag kan inte annat än hålla med. Där är ljuvligt!

Vi upptäckte denna Karibiska pärla i vintras och det gav verkligen mersmak.
Den här gången hade vi dessutom sett allt som man "måste se" så att vi totalt kunde fokusera på avkoppling.
Och det tyckte jag att vi lyckades alldeles förträffligt med!

Ljumma vindar (förvisso ganska kraftiga med tanke på att orkanen Tomas härjade i trakterna), salta bad, vit sand och fruktiga drinkar. Dukade bord, bäddade sängar och trevligt sällskap.
Och framförallt att få vara tillsammans med familjen.

Vad mer kan man begära?





















Fulla av ny energi och D-vitaminer har vi nu kommit hem till ett vintrigt Täby. Mysigt!
Nu frossar jag i julmagasin och längtar efter att få sätta den första saffransdegen.
Tantvarning? Förmodligen - men jag bjuder på det!
Jag fullkomligt älskar julen och allt som hör till.
Glöggdoft, lussekatter, adventsstjärnor och hyacinter. Mys!

Njut av höstmörkret! Då är det faktiskt helt ok att ligga under en filt i soffan och bara vara!

1 kommentar: