"Livet är för sårbart för att göra fel saker"

Jag är en 38-årig tjej som insett att livet är för sårbart för att göra fel saker. Därför börjar jag nu mitt nya liv med att arbeta med hud och hälsa istället för siffror och analyser... Det här är en blogg om min resa från det gamla livet till det nya, och om andra saker i min vardag. Välkommen!



Skulle du till min hemsida?

Här finns info om min salong och vilka behandlingar jag erbjuder!

http://www.helenashudohalsa.se/

söndag 23 januari 2011

En fungerande metod?

Nu är det baskemej spännande!!

I 14 hela långa dagar har jag kört GI-metodens fas 1 stenhårt!
Jag har försatt min kropp ketos.
14 dagar i ketos känns.
Bra.

Faktiskt. Det har känts väldigt bra.
Dag 2 var överjävlig rent ut sagt. Men annars har jag känt mig lättare och fräschare än på länge.
Och då snackar jag länge. Jättelänge! Typ 7 år eller nåt =)

Och att helt skippa bröd och pasta har gått över förväntan.
Det enda jag inte tyckt varit klockrent är frukostarna och att inte få äta hur mycket frukt man vill.
Men jag har klarat det!

Imorgon ska jag mäta och väga min blekfeta lekamen.
Därefter vet vi om denna metod fungerar eller ej!

För jag har inte fuskat. Inte en enda gång. Guldstjärna till mig!

I'll be back....

1 kommentar: